Ja herre gud ......



Vilken dag igår, den bara försvann i ett töcken, en dimma som
bara va så härlig att vara i, morfin och citodon TJOHO!!!!!!
Kom just på vadför mina käkar är ömma idag och det beror inte på
att jag pratade mycke igår utan jag fick en slang i halsen när dom
sövde mej då måste dom göra så att man gapar stort.
Ska bara ta det lugnt idag, Linn är också hemma och vill ställa upp
lite tomtar och jo, vi ska bygga pepparkakshus också, Linn får ett
eget då hon vill att huset ska bara ska va rosa .......... NJA? hon får helt
enkelt ett eget!
Ilon ska få komma hem idag han är på semester hos min mamma och
leker med alla hennes hundar, hur mysigt som helst.
Min pappa ringde till mej igår kväll och ville höra hur jad mådde, han är
så go, dom packar inför Spanien resan som bär av på Lördags morgon
3 veckor är dom borta, tänk vad tiden går 25 år som gifta, grattis till er =)
Jo vill tacka Ida och Johan för dom fina blommorna TACK!!!!!
Nehe ska in i duschen och göra fix .......
Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0