Vi åkte till....



Älgögård först och väntade på att min farbror skulle hämta oss med båten.

Flickorna intog solläge...
.

medan Emil orkade inte vänta på båten.....


men den som väntar på något gott.....


äntligen, båten som tog oss till Gåsö!!!!!!


Huset, så vackert...


utsikten från övervåningen, ganska så nice?


barnen badade vid bryggan..


Från vänster Monica, Synnöve, Klas, Jonas och Klas son Joakim, pastasallad
till lunch som Faster Annika gjort.


Klas fru....


min lillebror Mats


Visnings runda på Gåsö.....


en annan badplats =)


på väg hem efter en underbar dag, härligt att se kusinerna igen...

min storasyster Monica...


kusin Klas och Kinen...


Synnöve.....


även jag fick va med på bild =)


Emil somnade på vägen hem och....


även Linn deckade hela vägen hem och .....


Emil ville inte vakna utan fortsatte sova 1 timme till  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0